Lid worden

Lid worden van VV Eenrum? Vul dan onderstaande formulier in of bel een van de bestuursleden en maak je wens om lid te worden bij het bestuur bekend. Ook kun je naar de kantine op het sportpark komen, daar is altijd wel een bestuurslid of vrijwilliger aanwezig die je verder kan helpen.

• Lid worden kan door het aanmeldingsformulier in te vullen. Na bevestiging door onze ledenadministratie gaat het lidmaatschap in.

• Het lidmaatschap is persoonlijk en niet overdraagbaar aan derden.

• Leden van VV Eenrum betalen per kwartaal contributie. Door het formulier in te vullen, machtig je de vereniging het bedrag per kwartaal af te schrijven. De contributie bedraagt met ingang van 1 januari 2024:

o Kabouters (4 en 5 jarigen) – Gratis
    o Kinderen vanaf het eerste kwartaal waarin ze 6 jaar worden tot en met 11 jaar - € 22,95 per kwartaal
    o Kinderen van 12 tot en met 15 jaar -  € 28,25 per kwartaal
    o Kinderen van 16 en 17 jaar - € 30,60 per kwartaal
    o Senioren vanaf 18 jaar - € 46,95 per kwartaal
    o 7x7 (vrijdag) € 13,55
    o 7x7 (zaterdag) € 46,95

• VV Eenrum is een vrijwilligersorganisatie. Wij verwachten als vereniging daarom een bijdrage van alle leden (en/of hun ouders/ begeleiders). Bij het aanmelden als lid van onze vereniging ga je akkoord met het uitvoeren van een aantal vrijwilligerstaken bij onze club. ‘Samen doen is beter’.

• Het dragen van scheenbeschermers en voetbalschoenen is verplicht tijdens de training en wedstrijden. Voor de training zijn een korte broek, trainingspak en voetbalsokken handig. De wedstrijd shirts worden gesponsord, wedstrijd sokken en broekje moeten door leden zelf worden aangeschaft.

Lees de algemene voorwaarden: