Samen doen is beter

Vrijwilligers

VV Eenrum is een vrijwilligersorganisatie. Binnen onze vereniging valt en staat alles met de inzet van onze vrijwilligers. We zijn dan ook ontzettend trots op en dankbaar voor de vaste schare met krachten die onze vereniging laat groeien en bloeien!

Al onze leden of hun ouders/verzorgers doen minimaal 2 keer per seizoen vrijwilligerswerk. Bijvoorbeeld door op zaterdagochtend achter de bar of in het Clubhuis te staan, als scheidsrechter of coach.

Buiten het vrijwilligerswerk dat het lidmaatschap met zich meebrengt, hebben we een vaste groep vrijwilligers die al sinds jaar en dag week in week uit bezig is op ons sportcomplex om ervoor te zorgen dat wij kunnen doen wat we het liefste doen: voetballen!

Ook vrijwilliger worden? Graag! Neem contact met ons op via algemeenbestuur@vveenrum.nl of via een van de bestuursleden. Of loop eens op zaterdag ons Clubhuis binnen. Er is altijd iemand die je meer kan vertellen over dit belangrijke werk.

Onze trouwe vrijdagochtendploeg

Een vertrouwd gezicht op de vrijdagochtend. Marinus Dijkstra, Piet Huizenga, Meindert Geertsema, Geert Schut, Be Raangs, Thees Staal, Jan Smit, Jantje Spanninga-Mulder en Henk Rozema zijn aan de slag op ons sportcomplex. Zij doen allerhande klussen op het complex en zorgen ervoor dat onze voetbalvelden er goed bij liggen!