Een nieuwe website!

Onze nieuwe website is live! Al een tijdje waren we achter de schermen bezig met het ontwikkelen en nu, per 1 februari is het zover. De vertrouwde kleuren zijn gebleven, het uiterlijk is veranderd. De komende tijd wordt nog aan de website gewerkt. Zo worden de nog ontbrekende afbeeldingen aangevuld en zullen er steeds meer foto's worden geplaatst en nieuwsberichten worden gedeeld.

De Clubdate zal iedere editie na verschijnen worden toegevoegd. De informatie over de te spelen wedstrijden, de uitslagen en stand worden automatisch gesynchroniseerd met Sportlink. NIet alles kan automatisch worden ingevuld. Zo houden we zelf de teamlijsten actueel. We zijn erg benieuwd wat je van onze nieuwe website vindt! Maar willen ook graag weten of je nog informatie mist, toevallig een foutje ziet of een andere opmerking wilt doorgeven. Je kunt dit melden door een mailtje te sturen naar algemeenbestuur@vveenrum.nl, we pakken dit dan zo snel mogelijk op. Een nieuwtje delen kan via hetzelfde adres! Binnenkort stellen we je een aantal vragen over de communicatie binnen en over de voetbalvereniging, uiteraard kun je dan ook je wensen over de website invullen. Ook hierbij geldt ons motto 'samen doen is beter' :-)

Een nieuwe website!