Leuke actie van de Club van 50

Al voor 50 euro per jaar kun je lid worden van de club van 50. Met deze extra financiële ondersteuning kan de club van 50 het voetballen nog aantrekkelijker maken bij VV Eenrum. Dit door investeringen te doen die niet uit de gewone contributie opbrengsten kunnen worden betaald. Zo heeft Club van 50 bijvoorbeeld mee betaald aan het scorebord en extra trainingsmateriaal. Iedereen kan schriftelijk een sponsorverzoek indienen bij de Club van 50.

Om de leden van de club van 50 te bedanken kregen ze onlangs een muts van "VV Eenrum". Op de foto's een aantal leden van de club van 50 met de mooie muts op. Wil je ook zo'n muts? Word dan lid van de club van 50. Zo help je mee om VV Eenrum nog toffer worden. Meer informatie vind je op: Club van 50