Eenrum VR18+ op 12 Provinciƫntoernooi
De speelsters van Eenrum VR18+ hebben zaterdag 20 juni meegedaan aan het 12 Provinciëntoernooi voor elftallen georganiseerd door vv Swift’64 te Swifterband. Helaas is Eenrum samen met ZAC en ASV Dronten 2 buiten de top-4 gevallen. In de halve finales rekende ASV Dronten met 1-0 af met SEH terwijl organisator Swift’64 SV Urk eveneens met 1-0 aan de kant zette. In de strijd om de derde plaats won SEH met strafschoppen van SV Urk terwijl de dames van ASV Dronten met een 4-0 overwinning op Swift’64 beslag legden op de eerste plaats. Na afloop werd er feest gevierd in de feesttent. Hiermee sloten de meiden van Eenrum VR18+ het seizoen af.