Club van 50

De Club van 50 draagt VV Eenrum een warm hart toe!

Iedereen kan zich aanmelden voor De Club van 50: leden, oud-leden, ouders, opa’s en oma’s, bedrijven, etc.. en met een bijdrage van 50 euro per jaar VV Eenrum ondersteunen.

Met deze extra financiële ondersteuning kan De Club van 50 het voetballen bij onze vereniging nog aantrekkelijker maken. Door investeringen te doen die niet uit de gewone contributieopbrengsten kunnen worden betaald. Bijvoorbeeld het scorebord, trainingsmaterialen, etc.

Iedereen kan schriftelijk een sponsorverzoek indienen bij één van de commissie leden.

Bestuur Club van 50

John Pijpker

Lineke Nienhuis

Sybolt Lindenberg

Wim Nubé

Bjørn Faber

Lid worden van De Club van 50

Wij zijn natuurlijk altijd op zoek naar mensen die de vereniging een warm hart toedragen en lid willen worden De Club van 50. De kosten zijn € 50 per jaar.

Wat krijgt u terug als u lid wordt van de Club van 50?

• U ontvangt heel veel dankbaarheid vanuit de vereniging
  • Vermelding op het ledenbord in ons clubhuis en een vermelding op de website van de VV Eenrum op de pagina van de Club van 50
  • Gratis toegang tot onze activiteiten

Wilt u op deze manier onze vereniging ondersteunen? Meld u dan per mail aan bij van de Club van 50: clubvan50@vveenrum.nl of lever een aanmeldingsformulier persoonlijk in bij één van de commissieleden of in de daarvoor bestemde brievenbus in de kantine.

Reglement

Vragen?

Heeft u nog vragen over de Club van 50 spreek dan een van de bestuursleden aan of stuur een e-mail naar: clubvan50@vveenrum.nl

Word lid van De Club van 50, u zou ons er flink mee helpen!